Будь-яка велика компанія дбає про те, щоб її клієнтам було зручно користуватися послугами, які вона надає. У цьому питанні наша Національна мережа ломбардів «Скарбниця» не стала винятком із правил. Ми завжди намагаємося оптимізувати наші сервіси та послуги, покращувати якість обслуговування в ломбардних відділеннях, а також проводити спеціальні акції та вигідні пропозиції для клієнтів.
У цій статті ми хочемо трохи докладніше розповісти вам про наш Особистий кабінет та послуги, що доступні в режимі онлайн, і чому це зручно для клієнтів.
Особистий кабінет
Будь-який клієнт мережі «Скарбниця» може зареєструватися на нашому сайті та створити Особистий кабінет. У ньому зібрана вся необхідна інформація про роботу мережі й актуальні пропозиції. Крім того, ви можете вносити зміни до налаштувань згідно з вашими уподобаннями, користуватися сервісом «Ломбард-онлайн» і контролювати всі операції з актуальних кредитів. В Особистому кабінеті також доступна можливість закривати потокові кредити дистанційно (без необхідності відвідувати ломбардне відділення).
Крім цього, в Особистому кабінеті можна обмінювати бонуси, накопичені в рамках програми лояльності, на призи, що вам сподобалися (наприклад, страховий поліс або дорогоцінні прикраси). Для реєстрації необхідно вказати ваше ПІБ та номер телефону, на який прийде код підтвердження.
Безкоштовна оцінка на сайті
Скористайтеся онлайн-оцінкою предмета застави перед візитом ломбарду. Це дозволить вам заощадити час перебування у відділенні, і ви заздалегідь будете знати суму доступного вам кредиту. Звертаємо вашу увагу на те, що оцінка предмета застави (як онлайн, так і в відділенні) завжди проводитися нашим фахівцем безкоштовно та індивідуально для кожного клієнта.