Програма лояльності
Бонуси — це внутрішня валюта компанії. Картка видається кожному новому клієнту при першій кредитній операції. Картку необхідно надавати щоразу при списанні бонусів.
- Золотий клієнт
- 280 650
- бонусів
Е-карта — електронна бонусна картка дає змогу клієнтам відмовитись від пластикової карти, а також, самостійно контролювати поточний бонусний баланс, який оновлюється на карті в режимі реального часу за підсумком Ваших платежів.
Статуси клієнтів
Від статусу клієнта залежать «базова» сума на руки і відсоткова ставка.
-
Новий
Новий клієнт — людина, що одержала бонусно-дисконтну картку.
-
Постійний
Постійний клієнт — людина, що накопичила 9000 бонусів.
-
Золотий
Золотий клієнт — людина, що зібрала 9000 бонусів з моменту отримання статусу «Постійний клієнт» за відсутності інкасацій.
Як отримати бонуси?
- При оплаті зобов'язань по кредиту: 1 бонус за 1 грн, сплачену у вигляді відсотків.
- За покупки в мережі магазинів «Техноскарб»: 1 бонус за 1 витрачену гривню.
- За рахунок обміну дрібної решти на бонуси при проведенні оплат у відділенні (копійки від 0,01 коп. до 0,99 коп.).
- За верифікацію номера телефону на відділенні (50 бонусів).
- Брати участь в рекламних активностях компанії.
На що можна витратити бонуси?
- На підвищення суми на руки при заставі золота або техніки (крім застав на 1 день).
- На оплату відсотків по кредиту.
- На покупки в марежах-партнерах (по наданню бонусної картки, або за номером телефону)*.
- На підвищення статусу клієнта.
- На акційні списання бонусів по збільшеному курсу.
- На відновлення втраченої бонусної картки (240 бонусів).
- На відновлення втраченого договору (200 бонусів).
- Отримати страховий захист
- На подарунковий сертифікат ONECARD
- На конвертацію бонусів в гривні та подальшого виведення їх на банківську карту будь-якого банку України — кешбек (Мінімальна сума для виведення має складати 500 грн**. Конвертація бонусів у гривню здійснюється за співвідношенням 40 бонусів = 1 грн.)