Перші фінансові кредити у ломбардах України з ідентифікацією через «Дія» були видані у березні 2021 року. За цей час «Дія» масово увійшла в повсякденне користування українців з високим показником охоплення. Загалом у застосунку вже 10 млн користувачів, і ця кількість щоденно зростає.
За внутрішньою статистикою ломбарду «Скарбниця» кожен третій клієнт використовує застосунок «Дія» у відділенні, отримуючи 40 бонусів за ідентифікацію.
«Близько 34% наших клієнтів підтверджують свою особу та діляться копіями цифрових документів через застосунок «Дія». Потреба отримувати швидкий та якісний сервіс на сьогодні очевидна. Зрештою, 2021 рік показав, що працювати в умовах карантину за старими правилами видається неможливим. Саме тому ломбарди цифровізуються, впроваджують онлайн-сервіси та підтримують безготівкову економіку», - зазначив Сергій Махота, керівник відділу інновацій компанії «Скарбниця».
Безготівкові операції
З січня 2021 року по жовтень 2021 року ломбардом «Скарбниця» було здійснено 1 094 554 безготівкових операцій. Cashless-зростання за окремими послугами за 10 місяців вказаного періоду відобразилось у наступних цифрах:
- Отримання кредиту на карту - 20%
- Погашення в кабінеті - 40%
- Добір в кабінеті - 16%
Картина предметів застави в ломбарді
Картина основних предметів застави дещо змінилась, а саме: 70% це золото (35% каблучки, 25% ланцюжки, 25% браслети, 15% інші золоті вироби, брухт); 30% застав це техніка, з них: 40% – телефони, 20% – ноутбуки, 15% – планшети, 25% - інша техніка та електроніка. Зберігається тенденція постійного збільшення долі техніки серед предметів застави.
Примітно, що 92% клієнтів викуповують назад закладені речі. 60% клієнтів ломбарду «Скарбниця» - люди з рівнем достатку середній та вище середнього.
Сучасні ломбарди працюють в онлайн та офлайн режимах, пропагують cashless та нові цифрові рішення. Загалом впровадження інновацій в небанківському секторі ефективно трансформує платіжні системи та механізми безготівкових електронних платежів.