Топ-3 флагманських послуг від «Скарбниця»
Експерти першого недержавного ломбарду в Україні «Скарбниця» назвали топ-3 флагманських послуг, які є найбільш зручними для клієнтів, а також прискорюють грошовий обіг, зменшуючи витрати на фінансові операції в ломбардному бізнесі. Бесіда відбулась із журналістами на прес-ланчі у вівторок, 19 листопада.
«Лідером є послуга отримання кредиту безготівковим способом, незважаючи на досить потужне конкурентне середовище, ця опція, на сьогодні, доступна лише в декількох ломбардних мережах. Друге місце за популярністю займає онлайн-погашення кредитів. У трійку лідерів, також, увійшла послуга дистанційного добору коштів за договором. Це унікальні послуги, котрі клієнти найчастіше використовують для вирішення своїх термінових фінансових питань», - повідомили експерти.
У компанії йшли не один рік до того, щоб впроваджувати систему безготівкового розрахунку виходячи з безлічі передумов і глобального тренду: зростання загальної частки безготівкових операцій. У НБУ відзначають, що загальна частка безготівкових розрахунків (банки та ін.) з початку 2019 зросла на 4,3% і склала 49,4% (у першому і другому кварталах 2019 - 49,6% і 49,2% відповідно).
Перший безготівковий платіж був здійснений в 2011 році, коли «Скарбниця» запустила особистий кабінет на сайті. Цей момент, на думку експертів компанії, став точкою відліку для впровадження нових методів розрахунку клієнтів.
«Далі, ми доробляли наші сервіси, виходячи з викликів сучасної економіки. Пізніше, змогли запропонувати нашим Клієнтам видачу позики на карту будь-якого українського банку. Це і безпечно (не потрібно носити з собою велику суму грошей), і зручно, з огляду на зростання безконтактних і онлайн-платежів», - зазначає Сергій Махота, керівник відділу інновацій «Скарбниця».
За 12 місяців, з листопада 2018 по жовтень 2019 року, в ломбардах «Скарбниця» (по всій Україні близько 400 відділень) здійснено 30 454 безготівкових операцій. Зростання кількості безготівкових платежів склало 350% за цей період.
Разом з тим, на сьогодні лише 38% підприємств сегменту МСБ в Україні пропонують своїм клієнтам можливість розрахуватися карткою. Наприклад, в Європі ця цифра становить 62%.
При цьому, керівник відділу маркетингу і реклами мережі ломбардів "Скарбниця" Володимир Нестеренко зазначив, що до ломбардів як і раніше спостерігається стереотипне ставлення, як до застарілих і небезпечних фінансових структур, хоча, наприклад, система безпеки великих мереж може конкурувати з банківськими. "100% наших відділень оснащені броньованими вікнами і дверима, камерами відеоспостереження. Склалася думка, що в ломбарди звертаються люди за межею бідності. Однак, внутрішнє дослідження аудиторії показало, що 60% наших клієнтів це люди з достатком середній і вище середнього, а 85% клієнтів - завжди викуповують назад закладені речі. Ломбарди, в першу чергу, кредитні організації, які спрямовані на видачу кредитів, а не на скупку майна. Ми проводимо повну ідентифікацію клієнта. Підписуючи договір, клієнт підтверджує право власності на даний предмет застави", - наголосив він.