Хто відвідує ломбарди?
Так склалося історично, що ломбарди оповиті безліччю стереотипів, але ломбардне кредитування пішло далеко вперед від того часу, коли ломбарди вважалися застарілими фінансовими організаціями.
Національна мережа ломбардів "Скарбниця", чия мережа нараховує більше 400 відділень в 97 містах України успішно руйнує міфи про ринок ломбардного кредитування, пропонуючи своїм клієнтам кращі інноваційні сервіси та високий рівень безпеки, який можна порівняти з банківським.
60% клієнтів ломбардів "Скарбниця" - люди з достатком середній або вище середнього. 40% з них це молодь у віці 26-35 років. Що примітно, в 80% випадків клієнти завжди викуповують свої залоги назад, а це говорить про те, що ломбардний позику - це скоріше простий і дієвий інструмент для вирішення фінансових питань, ніж варіант продажу свого майна, як прийнято помилково вважати в суспільстві.
Чим ще можуть здивувати сьогодні ломбарди? Сервісом, як в банку. Основний напрямок діяльності мережі ломбардів "Скарбниця" - розгалужена система безготівкових розрахунків. Початок впровадження cashless economy в компанії поклав перший безготівковий розрахунок, який відбувся в 2011 році, як слідування тренду зростання в Україні частки безготівкових операцій.
Що стосується інноваційних сервісів, найбільшою популярністю на сьогодні користуються отримання кредиту безготівковим способом, дистанційний добір засобів і дистанційне погашення через Особистий кабінет на сайті компанії.
Крім основних сервісів "Скарбниця" пропонує ряд додаткових послуг. Влітку 2019 року компанія, першою серед ломбардів в Україні, запропонувала своїм клієнтам кешбек.
Як бачимо поняття ломбардного позики грунтовно вийшло за рамки отримання грошей під заставу майна. На сьогодні ломбарди - це сучасні учасники фінансового ринку, які активно переходять в онлайн і є трендсеттерами в інноваціях.
Повна версія статті на сайті інформагентства УНІАН за посиланням.